Första dagen på sommarlovet! :-)


Eftersom tisdagen var så fullbokad så kändes det som att igår var första dagen på sommarlovet för mig, och det kändes underbart - inget plugg! Så började dagen med att sova länge, så skönt att inte ha något att passa efter Piecken-festen. Sen åt jag lunch med Anna (Österrike), Malin och Hilda, blev rekommenderad till en frisör i stan som jag ska testa idag, slappade lite mer med Gossip Girl, sen kom Anna (England) över och vi bokade hostel för vår Belgienresa i helgen! Det var lite svårt att hitta några, gissar att vi var ute i lite dålig tid... Men tillslut fick vi bokat ett i Brygge för fredagskvällen och Bryssel för lördagskvällen, yey! Ska bli så kul att resa med henne! :-)

På kvällen igår begav jag mig dock ut lite för att dricka lite öl med ett tiotal vänner på Samson Cafe nere i stan. Det är ett ställe som har massa olika ölsorter, så gillar man öl är det stället att gå till! Jag är ju inte så förtjust i öl, men Malin introducerade mig för hallonöl som faktiskt inte smakade öl nästan alls utan mer bara hallon - så det var gott! ;-) Det var en väldigt trevlig kväll med massa skratt, och vädret var härligt så vi kunde sitta ute utan att frysa! Kvällens roligaste var Tiens förslag på dokusåpa om "Crazy Asian boy meets Swedish girl" - haha, han hade en hel plan för det där med flera säsonger... :-) Jag var inte lika paparrazzi-aktig som vanlig igår kväll, men två kort blev det i alla fall.


Tien, Malin och jag med våra hallonöl! Erkänn att Malins hårfärg är sjukt cool, önskar att jag vågade göra nåt sånt med! :-)

 

Jag, Michi (Ungern) och Virve (Finland)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0