Hejdå Nijmegen!


Nu har min sista dag i Holland kommit, har varit här i lite drygt fyra månader nu och det känns både som att tiden gått väldigt fort (eftersom det tog slut utan att jag riktigt fattade det) och som att den gått långsamt (eftersom Sverige känns väldigt avlägset). I eftermiddag landar jag i Sverige igen, och ska ta en liten omväg via Växjö hem (billig biljett).

Jag har tur som har med mig tre av mina bästa vänner härnere hem, det kommer göra det hela väldigt mycket lättare! :-) Ska bli kul att visa Sverige för några utlänningar med, att se vad de tycker är konstigt, fint, roligt osv...

Vi hörs när jag är hemma i Sverige igen! :-)

Samma bild som när jag åkte hit i januari - men många upplevelser senare...

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0