Hemma igen - med utlandsbesök! :-)


Nu är jag hemma i Sverige igen, efter en omväg via Växjö så är jag på Orust hos familjen nu. Det bästa är att jag inte är ensam, utan har besök av amerikanska Tien, ungerska Zsofia och österrikiska Anna. De ska vara här tills på fredag och vi har gjort lite sightseeing redan. Här kommer massa bilder!

Fika i parken i Växjö

 

Vacker sjö inne i Växjö

 

Utsikt från Nösund (4 km hemifrån)

 

Mina tjejer! :-)

 

Sjöbodar och hummertinor i Mollösund

 

Mollösund!

 

Utanför affären som pappa målade förra året.

 

Inne i affären, all inredning och alla varor är orginal sen 1966...

 

Vacker utsikt!

 

Jag och Zsofia på utsiksplatsen - det blåser!

 

Ett av de vackraste ställena på Orust enligt mig...

 

Fika på altanen hos mamma och pappa!




Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, det här ser toppen ut!!! Så himlahimla fint. Jag måste minsann komma och hälsa på dig jag med tror jag :-) Kram!

Postat av: Maria

Jag tror också att du måste komma och hälsa på mig! ;-)

2011-06-01 @ 11:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0