Livet är spännande just nu...


I Nijmegen har det inte hänt särskilt mycket de senaste dagarna, har varit förkyld och mest legat hemma och kollat på alldeles för många avsnitt av Gossip Girl... :-) Skönt att titta på nåt intelligensbefriande ibland, men det är farligt att kolla för mycket, man fastnar lätt...


 

 

Men fastän det inte händer så mycket i Nijmegen så händer det mycket i mitt liv för tillfället... Har fått ett jättespännande erbjudande inför hösten som innebär att jag inte kommer att vara i Sverige då heller. Vill inte riktigt skriva ut här vad det är här än, men skicka ett mejl och fråga om ni är intresserade. Är i alla fall jätteglad över att en dröm jag haft sen högstadiet nu kommer att besannas! :-D Dessutom fick jag veta idag att jag är godkänd på alla kurser jag läst i Holland, så kan åka hem nästa veckan utan att ha något efter mig, det känns grymt (=awesome)!


(Använder ofta ordet grymt, men har förstått att det gör meningarna lite roliga för de som översätter bloggen via google translate, eftersom grymt också kan betyda elakt; ska försöka att inte använda det ordet för mycket, men det passar ju så bra... :-))

Har massa spännande resplaner för sommaren också, så det känns kul! I juni blir det Turkiet och i augusti blir det Ungern och Österrike. Och däremellan hittar jag gärna på lite utflykter i Sverige, så har ni några idéer så hör av er bara, jag är öppen för det mesta! (Marie&Sofia: Efter allt cyklande i Holland även cykelsemestrar! ;-)) Ska jobba på SJ i sommar med, så blir en del resande genom Sverige på det sättet med och många besök i Stockholm om schemat ser ut som tidigare år... Mår i alla fall riktigt bra av alla spännande planer som ligger framför mig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0