Min sista tenta och Lauras avskedsfest


Igår så gjorde jag min sista tenta i Nijmegen (om jag klarat allt och inte behöver göra om nåt nästa vecka), det känns både så himla bra och lite tråkigt... För det betyder ju samtidigt att min tid här snart är slut... Men mest är jag glad! :-) Fick också veta att jag kom in på fördjupningskursen i Mänskliga Rättigheter till hösten hemma, och det känna också kul! Mycket bra och spännande saker på gång nu känns det som!

Igår kväll var jag sedan hemma hos söta Laura från Spanien på hennes avskedsmiddag och fest, och fast det var väldigt trevligt med trevliga människor är det ju alltid en speciell sak med att säga hejdå till folk! Men jag kommer ju åka till Barcelona nångång, så vi ses där! ;-) Hinner inte skriva så mycket nu, så här kommer massa bilder!


Hela middagen!

 

Jag och söta Laura!

 

Mina fina tjejer! :-)

 

Killarna på middagen!

 

Har man väldigt litet kylskåp kan man också kyla ölen i isvatten - smart Laura! :-)

 

Anna, Ewa, Laura, Victoria, jag och Zsofia!

 

Nu bär det av till Haag tillsammans med Rosa och Vincenzo idag - spännande! :-) Men är uppe alldeles för tidigt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0