Resplaner!!!


Det känns som mitt liv mestadels består av att planera, tänka på och genomföra resor just nu, vilket är något jag trivs väldigt bra med! Har kommit tillbaka till mitt gamla "resgalna" jag de senaste månaderna, och jag märker hur mycket bättre jag mår av det! Älskar verkligen mitt liv som det ser ut nu, och alla planer jag har, så känner att jag börjar komma närmare hur jag vill leva livet, i alla fall ett tag...

Så dagen har bestått av att boka en resa till Turkiet med underbara Linnéa, boka tågbiljetter till mina Sverigebesökare och att diskutera Karyens Sverigebesök över midsommar... Lite tid ägnades åt att plugga också, men inte alltför mycket.

Några andra höjdpunkter idag var lunch med tio andra utbytesstudenter, promenad med Tien som involverade både gungning och glass och långt samtal med Karyen om allt möjligt från svampar till kloster... ;-)

Jag och min fina Linnéa som jag snart åker till Turkiet med!!!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0